سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خوزستان به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بعداز ظهر روز دوشنبه 18 آذر ماه 98 در محل سالن اجتماعات حوزه استاندار و با حضور سرکار خانم دکترمعصومه ابتکار معاون امور بانوان وخانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان عنوان کرد: امروز چندین دستور کار مهم در حوزه زنان داشتیم از جمله تصویب و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خوزستان، این سند با توجه به وضعیت بومی استان و متفاوت از دیگر استان ها تدوین شده است و به تصویب کارگروه اموراجتماعی،سلامت و زنان استان رسیده است و با حضور خانم دکتر ابتکار از این سند رونمایی شد. وی افزود : برای اولین بار با یک برنامه مشخص اطلاعات دقیق و ویژه هر استان در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده لحاظ شده است. هدف از تدوین این سند، ارتقاء شاخص‌های عدالت جنسیتی است که به محورهای آموزش، اشتغال، بهداشت، ورزش، مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان توجه دارد.

ازدیگر موارد مطرح شده مصوبات کارگروه امور زیر بنایی و آمایش بود که در مجموع 5 طرح سرمایه گذاری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که بدنبال آن امیدواریم شاهد رونق و ایجاد اشتغال در مناطق استقرار این سرمایه گذاریها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *