مراسم غبار روبی وعطرافشانی مزار شهدا انقلاب،هشت سال دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:امروز 2تیرماه1399مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی با حضورامید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برگزارگردید.

امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت:تجلیل از مقام شهدا،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای و جانبازان حوادث تروریستی که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.

حاجتی افزود: عزت، اقتدار ، افتخار و عظمت ايران اسلامي را مرهون خون شهداء، فداكاري و رشادتهاي آنان میدانیم و به بركت خون اين عزيزان درخت انقلاب اسلامي همیشه تنومد و استوار است.

وی در ادامه این مراسم که در سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و همچنین به مناسبت سالروز حادثه عملیات تروریستی در ساختمان مرکزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نیز فرمانداری شهرستان اهواز و همچنین در آستانه هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران با وفایش برگزار گردیدگفت:مقررشدضمن تسریع در تکمیل قطعه ی سرداران نسبت به بهسازی مزارشهدای حوادث تروریستی استان اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *