چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ششمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان برگزارشد.

  • کد خبر: 4108
  • /
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 5:00 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان: چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ششمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان امروز چهارشنبه24 دی ماه 1399درمحل سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

امیدحاجتی ريیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: به جهت مشابهت های کارگروه اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان جلسات این دو بخش به صورت مشترک برگزار می شوند.
وی افزود: پروژه های اقتصاد مقاومتی باید برتری نسبت به پروژه های عادی داشته باشند و دستگاه های اجرایی باید به این مساله و چارچوب های پروژه های اقتصاد مقاومتی توجه کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تصریح کرد: منابع جداگانه بابت اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی نداریم و در این زمینه باید پروژه هایی که به تصویب می رسند در راس امور و توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرند تا به سرانجام برسند.

حاجتی عنوان کرد: کل اعتباری که در حوزه تبصره ۱۸ قانون بودجه داشته ایم ۲هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان است که از این میزان یک هزار میلیارد تومان از آن تخصیص یافته و تا این لحظه ۳۳درصد از آن جذب شده است.
وی ادامه داد: اگر در خصوص جذب اعتبارات این بخش دستگاه های اجرایی مشکلاتی دارند باید موضوع را به دبیرخانه اطلاع دهند تا مشکلات پیگیری شود اما دستگاه های اجرایی وظیفه اصلی جذب این اعتبارات را به عهده دارند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مسایل بین دستگاهی و بین بخشی نیازمند پیگیری هستند و دستگاه های اجرایی باید در زمینه جذب اعتبارات فعالانه تر عمل کنند.
وی افزود: دو حوزه فرهنگ و پارک علم و فناوری خوزستان باید به صورت ویژه در جذب اعتبارات تصبره ۱۸ قانون بودجه فعال شوند و جذب خود را افزایش دهند..
وی افزود: امروز بهتر است تا بانک ها به سمت تامین سرمایه در گردش بروند زیرا اداره وضع موجود واحدهای تولیدی با سرمایه در گردش های گذشته قابل انجام نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *