امسال حدود60هزار میلیارد تومان ظرفیت های قانونی برای تسهیلات به کارآفرینان و سرمایه گذاران پیش بینی شده است.

  • کد خبر: 4405
  • /
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 9:49 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:دومین جلسه کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری روز دوشنبه 31خردادماه1400با 2دستورکار:1-ظرفیت های قانون بودجه سال1400درخصوص اشتغال2-برنامه راهبردی عملیاتی توانمند سازی اقشارآسیب پذیرتخت پوشش کمینه امدادامام خمینی(ره) به ریاست آقای سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ودبیری آقای مهردادنیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار گردید.

مهردادنیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان بیان کرد:در اولین دستور کار این جلسه ظرفیت های قانون بودجه در خصوص اشتغال و سرمایه گذاری برای اعضاء توضیح داده شد.

ایشان افزود:خوشبختانه امسال حدود60هزار میلیارد تومان ظرفیت های قانونی برای تسهیلات به کارآفرینان و سرمایه گذاران پیش بینی شده است،تا بتوانند از این ظرفیت استفاده و اشتغال ایجاد کنند.

نیکو دبیر کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان ادامه داد:دستگاههای اجرایی موظف شدن که از دستگاه مربوطه درسطح ملی پیگیر شوند و سهمی که متناسب با ظرفیت استان در حوزه اقتصادی می باشد طلب کنندتابتوانند با استفاده از منابع بانک های عامل اشتغال زایی لازم را در استان ایجاد کنند.

وی اظهار داشت:کمیته امداد با توجه به رویکرد جدیدش که دربحث های اشتغال آفرینی و کارآفرینی می باشد در کنار آن رویکرد پیگیری های لازم را در سال قبل انجام داده و570میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مددجویان قرارداده است و رویکرد های مربوط به سال جاری را در جلسه ارائه دادند که به تصویب اعضاءرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *