هشتمین جشنواره شهید رجایی استان خوزستان برگزار شد.

  • کد خبر: 4769
  • /
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - 5:30 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان : هشتمین جشنواره شهید رجایی استان خوزستان در تاریخ 30شهریورماه 1400با حضور مهردادنیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزارشد.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اظهار داشت: هشتمین جشنواره شهید رجایی بود که در استان خوزستان برگزار گردید،در این جشنواره از75دستگاه مشمول که طبق دستور العمل ابلاغی داشته ایم 64دستگاه در این جشنواره شرکت کردند.

نیکو دبیر جشنواره شهید رجایی استان خوزستان در ادامه بیان کرد : شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی در دو گروه شاخص های عمومی و اختصاصی قرار داده شد، وهرکدام 1000 امتیازدارند که البته ما در استان خوزستان از1000امتیاز شاخص براساس اختیاری که سطح ملی به ما داده اند 200امتیاز خاص استان تعریف کرده ایم ودر واقع معیا رهای خاص استان خوزستان را در آنجا به تایید شورا راهبری و توسعه استان رساندیم و براساس آنها فرایند ارزیابی انجام شد.

وی در آخر گفت: در این فرآیند ارزیابی یازده دستگاه اجرایی،سه شهرداری و یک فرمانداری به صورت منتخب در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی و5گروه زیر بنایی، اجتماعی وفرهنگی رتبه بندی شدند و دستگاه های که براساس مستندات ارائه شده بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان دستگاه های منتخب به جشنواره معرفی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *