اولین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان خوزستان در16فرودین ماه1401برگزار شد.

  • کد خبر: 5118
  • /
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 1:02 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:اولین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان خوزستان در16فرودین ماه1401به ریاست آقای خلیلیان استاندار خوزستان و دبیری مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با 2دستور کار 1-برنامه توسعه شهرستان اندیکا 2-ارایه گزارش طرح های مصوب سرمایه گذاری بند الف تبصره 18قانون بودجه سال 1400،درمحل سالن اجتماعات حوزه استاندار برگزار گردید.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیان کرد:امروز اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1401 با حضور اعضاء شورا وبه ریاست استاندار برگزار شد.این جلسه دو دستور کار اصلی داشت که در دستور کار اول به برنامه توسعه اندیکا پرداخته شد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار داشت:برنامه توسعه اندیکا مطابق زلزله ای که در شهرستان اندیکا در سال گذشته رخ داده بود و با توجه به مصوبه هئیت وزیران که دو شهرستان اندیکا و کوهرنگ که ملزم به تهیه این برنامه شده بودند ، با هماهنگی دستگاه اجرای استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه گردید.

نیکو در ادامه افزود:نهایتابرای این برنامه 700میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و استفاده گردید که شش هزار و سیصد میلیارد تومان مربوط به طرح های زیر ساختی می باشد و 700میلیارد تومان تسهیلات مربوط به اشتغال زایی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت:دستور کار دوم مبحث تسهیلات تبصره18 بود که در سال گذشته در دومرحله تسهیلات به تایید رسیده بود درمرحله سوم دراین جلسه 162طرح با اعتبارو تسهیلاتی حدود 1160 میلیار تومان به تایید کارگروه رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *