پیام تسلیت ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

  • کد خبر: 5360
  • /
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - 4:01 ب.ظ
  • /
  • اخبار

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  خوزستان با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است.
در سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله و تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.”مهردادنیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *