اولین گردهمایی آموزشی سال1401با حضور مسئولین آموزش دستگاههای اجرای استان برگزار شد

  • کد خبر: 5435
  • /
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 8:34 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:با عنایت به نقش و جایگاه مرکز آموزش و پژوهش های توسعه  و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی  در توسعه فعالیت های آموزشی و نیز تاکید بر محوریت و مشارکت فعالانه مرکز در تدوین و اجرای برنامه ها و فعالیت های جدید بویژه در سطح استان و تعامل هر چه بیشتر با سازمان ها  و دستگاه های اجرایی استان اولین گردهمایی  سال1401با حضور مسئولین آموزش  دستگاههای اجرای استان مورخ 25خردادماه1401 و با محوریت آموزش درمحل سالن جلسات اجتماعات گیت بوستان سازمان آب و برق  خوزستان تشکیل گردید.

قاسم صنگوری سواری مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه وآینده نگری سازمان مدیرت وبرنامه ریزی  خوزستان بیان کرد:اولین گردهمایی مسئولین آموزش دستگاههای اجرای استان و اساتید مرکز  که بعد از دوسال به علت ویروس منحوس کرونا امروز  توانستیم باهمکاری عزیزان در سازمان آب و برق برنامه را اجرا کنیم.

ایشان اظهار داشت:محوریت موضوع  برنامه ریزی آموزشی سال جدید با توجه به سیاست های ابلاغی آموزشی سال جاری که امسال صورت گرفته است می باشد. باهمکاری دستگاهای اجرایی و برنامه های متنوع آموزشی را برای کارکنان دستگاهای اجرایی داشته باشیم.

قاسم صنگوری سواری گفت:موضوع مهمی که امسال در دستور کار وجود دارد این است که بتوانیم هفته آموزش را با همکاری دستگاهها و ارزیابی که از طریق مراکز آموزشی استان،مراکز آموزش عالی و مراکزفنی وحرفه ای و دستگاه های اجرایی برگزار بکنیم و دراین مراسم برترین ها را معرفی بکنیم.

در ادامه گفت: وهدف اینکه دستگاه های اجرایی بتوانند با توجه به شرایط  جدیدی  که بعد ازکرونا حاصل شده دوره ها رابرگزار بکنندو توسعه بدهند و در واقع  دوره های توسعه فردی را بتوانند به نحوه مطلوب  در دستگاه اجرایی مربوطه اجرایی بکنند.

وی در آخر افزود:نکته مهم تر این است که  در واقع تاکید بر آموزش مدیران و بستر سازی لازم برای حضور مدیران در این دوره های آموزشی و ارتقای سطح دانش و مهارت همکاران و تاکید رویکرد مساله محور بودن آموزش را داشته باشیم تا بتوانیم با توجه به مسائل و چالش های که دستگاه ها اجرایی وجود داردکارمندان در این دوره های آموزشی متناسب با نیاز خودشان راهکارهای لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *