سومین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه  خوزستان برگزار گردید.

  • کد خبر: 5423
  • /
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 9:20 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:سومین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه  خوزستان  به ریاست آقای خلیلیان استاندار خوزستان و دبیری مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با 3دستور کار 1-ارائه گزارش برنامه توسعه فناوری و دانش بنیان استان2-ارائه گزارش وضعیت پژوهشی استان3-3مورد پیشنهاد کارگروه آموزش،پژوهش و فناوری و نوآوری در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار گردید.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیان کرد:دستورکار اول که در راستای شعار سال ،تولید ،اشتغال و کارآفرینی  بود ما برنامه های توسعه فعالیت های دانش بنیانی در استان تفسیر به حث و بررسی پرداخته شد.

نیکو گفت:ما در استان خوزستان 98 شرکت دانش بینان داریم وهدف گذاری شده است که  تعداد این شرکت ها تا پایان سال دو برابر افزایش پیدا کند خوشبختانه استان در حوزه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد ظرفیت های خیلی خوبی دارد به ویژه در حوزه های تخصصی که مربوط به ظرفیت های استان می باشداز جمله نفت و گاز  و پتروشیمی و کشاورزی.

دبیر شورای برنامه ریزی وتوسعه خوزستان افزود:در ارائه دستور کار دوم به تفکیک شرکت های دولتی و دستگاه های اجرایی پرداخته شدکه خوشختانه نشانگر این بود که حدود 70%اعتبارات پژوهشی استان به دانشگاه های دورن اختصاص پیدا کرده که عملکرد خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *