چهارمین جلسه ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خوزستان برگزار شد.

  • کد خبر: 5831
  • /
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 9:47 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان:چهارمین جلسه ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خوزستان با حضور آقای امینی رعیامشاورمحترم معاون اول رییس جمهورو مهردا نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بایک دستورکار1-بررسی وضعیت اقتصاد دریا پایه استان خوزستان روز یکشنبه13آذرماه1401درمحل سالن جلسات طبقه سوم سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان برگزار شد.

مهردا نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان بیان کرد:در این جلسه با توجه به اینکه در سند تحول دولت و همچنین در برنامه هفتم توسعه به موضوع اقتصاد دریا پایه پرداخته شده بود و استان خوزستان دارای 400کیلومتر سواحل دریایی می باشد به صورت ویژه این موضوع به بحث گذاشته شد.

نیکو افزود:استان خوزستان هم در حوزه شیلات  و هم در حوزه صنعت بویژه گردشگری  از ظرفیت های منحصر به فرد برخوردار است که متاسفانه درکشور تا کنون ازاین ظرفیت استفاده نشده است.

وی در آخر گفت:در برنامه هفتم توسعه موضوع اقتصاد دریا به عنوان یکی از ظرفیت های توسعه کشور و موضوعات محوری مورد توجه قرار گرفته است و قرار است که پروژه های نیمه تمامی که هم اکنون ما در سواحل فعال داریم فهرست برداری واولویت بندی شود تا منابع لازم و زیر ساخت های مورد نیاز برای آنها تامین اعتبار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *