بیانیه حریم خصوصی

بیانیه حریم خصوصی تارنمای اینترنتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان

اهداف بیانیه: اطلاعات شخصی هر فرد ، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می شود.حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه ، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می شود ، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت های جاری می گردد.هدف از این بیانیه ، آگاه ساختن شما درباره ی نوع و نحوه ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت ،از جانب شما دریافت می گردد.

موارد قانونی مرتبط با حریم خصوصی: این سازمان بر اساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری مورخ 28/12/1395 خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

هدف از گرفتن برخی اطلاعات کاربران: مشاهده صفحات تارنما نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی باشد. اما برخی موارد از جمله ارائه خدمات الکترونیکی و تکمیل بعضی از فرم های مرتبط ، مستلزم دریافت اطلاعات شخصی شما بوده و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به شما ارائه می گردد. اطلاعات جمع آوری شده از بازدیدکنندگان صرفا برای بهبود کیفیت خدمات ،نحوه ارائه آن ها و دسترسی سریع مراجعین به خدمات مورد استفاده قرار میگیرند. این سازمان در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما بوده و هیچ بخشی از اطلاعات کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمیگیرد.

فناوری های بکار گرفته شده در دریافت اطلاعات: پایگاه اینترنتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از کوکی‌ها به منظور کمک کردن به شما در راستای شخصی‌سازی تجربه آنلاین‌تان استفاده می‌کند. یک کوکی یک فایل متنی است که توسط سرور وب‌سایت بر روی هارد دیسک شما قرار داده می‌شود. کوکی‌ها نمی‌توانند به منظور اجرای برنامه‌ها یا ارائه ویروس‌ها به رایانه شما مورد استفاده قرار گیرند. کوکی‌ها مشخصا متعلق به شما هستند و تنها توسط یک وب سرور در دامنه‌ای که کوکی را به شما نسبت داده، قابل خواندن است.

یکی از مقاصد اصلی کوکی‌ها فراهم‌کردن تسهیلاتی به منظور صرفه‌جویی در زمان شماست. هدف یک کوکی این است که به وب سرور می‌گوید که شما به صفحه خاصی بازگشته‌اید.

شما توانایی پذیرش یا رد کوکی‌ها را دارید. بسیاری از مرورگرها به طور خودکار کوکی‌ها را قبول می‌کنند.

ثبت برخی از اطلاعات کاربران: ثبت نشانی IP شما به ما کمک می کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.

هشدار امنیتی: توجه داشته باشید که برخی از اطلعات شخصی شما ، هنگامی که پیام و یا مطلبی را در بخش تالارهای گفتگو و ستیر قسمت های سایت ارسال می کنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات ، خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده های احتمالی و ارسال پیام های ناخواسته از سوی دیگران شود.