دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان برگزار شد.

  • کد خبر: 5929
  • /
  • ۸ اسفند ۱۴۰۱ - 9:14 ق.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان:دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  به ریاست حسینی محراب استاندار خوزستان و دبیری مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با دو دستور کار 1-گزارش عملکرد شورا در سال1401-2-اقتصاد دیجیتال در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار گردید.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان بیان کرد:محور اصلی مباحث این جلسه به اقتصاد دیجیتال اختصاص داشت در اقتصاد دیجیتال چند محور مهم هستند که خوشبختانه استان خوزستان در حوزه توسعه تلفن همراه از وضعیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.و در این زمینه رتبه 8 را در کشور دارا می باشند،ولیکن در حوزه تلفن ثابت بلاخص فیبر نوری نیاز به توجه بیشتری داریم.

ایشان ادامه داد: در حوزه آموزش و فناوری اطلاعات نیاز می باشد برای ینکه ما به میانگین کشوری برسیم آموزش های رسمی و غیر رسمی از جمله آموزش های کوتاه مدت و آموزش های دانشگاهی برگزار گردد.

نیکو در آخر افزود:  یکی دیگر از بخش های که مورد توجه و بحث قرار داده شدحوزه پنجره ملی خدمات هوشمند است  که خوشبختانه 2250خدمت شناسایی شده است و بخشی از آن به10حوزه فناوری و اطلاعات  منتقل گردیده وبا تاکیدی که جناب استاندار داشتند و مصوب شورا شد نیاز است دستگاه های اجرای سعی کنند که فعالیت های که قابل انتقال و عضو فناوری اطلاعات هست را رو منتقل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *