11 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی سال98 جهت تهیه تجهیزات بیمارستانی بیماران حاد کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد

  • کد خبر: 3522
  • /
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 6:49 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بعداز ظهر امروز شنبه 13 اردیبهشت ماه 99 در محل سالن جلسات حوزه استاندار و با حضور مدیران و روسای دستگاههای اجرایی عضو برگزار شد.

امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در اولین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان در سال 1399 گزارش مختصری از وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان را ارایه نمودند ، بنا به اظهارات ایشان ، سهم استان خوزستان از اعتبارات ملی مبارزه با بیماری کرونا ،30 میلیارد تومان از 600 میلیارد تومان کل کشوربوده و علاوه بر اعتبار مذکور 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی،جهت تهیه تجهیزات بیمارستانی بیماران حاد کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد.

در ادامه وی درخصوص وضعیت نامناسب جذب اسناد خزانه توسط دستگاه های اجرایی استان افزود تاکنون تنها 31 درصد از اسناد خزانه جذب شده لذا با توجه به مهلت باقیمانده سال مالی و به منظور استفاده بهینه از منابع اعتباری ، چنانچه دستگاهی اسناد خزانه را جذب نکند سازمان راسا اعتبارات آن دستگاه را بصورت کامل جابجا ودراختیار دستگاه هایی که اسناد را جذب کرده اندخواهد گذاشت .

حاجتی در خصوص دستورکارجلسه با موضوع بررسی طرح جامع تفضیلی سماله بیان داشت رفع مغایرت هایی که از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در طرح جامع تفضیلی سماله اعلام شده بود انجام و در نهایت طرح با اکثریت آرای اعضای شورا به تصویب رسید.

در انتها 20 مورد مصوبات کار گروه زیربنایی ، توسعه روستایی عشایری شهری و امایش سرزمین و محیط زیست بررسی شد و به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *