فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی رسما آغاز شد

  • کد خبر: 6716
  • /
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 3:37 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان:اولین سمینار آموزشی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال1402  و فراینداجرایی آن امروز مورخ 21اسفندماه 1402با حضور مهردا نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان در محل سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بیان کرد:امروز فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی رسما آغاز شد.ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی تقریبا دو دهه سابقه دارد در استان ها و از یکسری معیار تشکیل شده است که شامل شاخص های  عمومی و شاخص های اختصاصی می باشد.

ایشان افزود: ما در شاخص های عمومی مقید بودن دستگاه های اجرایی به اجرا مصوبات قوانین ابلاغی را پایش میکنیم و در شاخص های اختصاصی ماموریت های دستگاه ها را براساس شاخص های کمی مورد ارزیابی قرار می دهیم.

نیکو ادامه داد: از شاخص های اختصاصی برای انطباق با نیاز های  استان امسال 150امتیاز پیش بینی شده است  که ان شاءالله این شاخص ها با همکاری استانداری تدوین به دستگاهای اجرایی ابلاغ میشود.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خوزستان در آخر گفت:سعی شد در جلسه امروز بر اساس برنامه ریزی  که توسط همکاران انجام گردید  فرایند ارزیابی وتمامی  انتظاراتی که از  دستگاههای اجرایی دارند را  منتقل بکنندزیرا  علاوه بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان چند دستگاه اجرایی دیگر هم مشارکت دارند. در فرایند ارزیابی به هرکدام از عزیزان یک زمان داده میشود که انتظارات خود را  منتقل بکنند و در یک فرایند رفت و برگشتی ما بتوانیم ارزیابی عملکرد را در موعد مقرر انجام دهیم و نتایج رو به مرکز اعلام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *