هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد.

  • کد خبر: 6199
  • /
  • ۱ شهریور ۱۴۰۲ - 2:18 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی”و” باهنر” است که ارزنده ترین الگوهای خدمتگزاری را با جوهره ایمان و اخلاص به جامعه بشری عرضه کرده اند.

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت و تلاش در جهت تحكيم آن؛ سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت.

بي شك تمام مسئولان و مديران مي بايست با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز با تلاش و كوشش بی دریغ خود در راه تعالي ميهن اسلامي گام بردارند.

 ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت و همچنين روز كارمند را به همه دولتمردان و جامعه كارمند بویژه کارمندان دلسوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  خوزستان تبريك عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره)،شهدا و مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *