نخستین جلسه هماهنگی طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی (ICZM) استان خوزستان برگزار شد.

  • کد خبر: 6580
  • /
  • ۷ بهمن ۱۴۰۲ - 3:22 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان:نخستین جلسه هماهنگی طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی (ICZM) استان خوزستان، روز چهارشنبه مورخ 04/11/1402 با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی خوزستان، سازمان نقشه ­برداری کشور، سازمان بنادر و دریانوردی کشور و اداره­ کل بنادر و دریانوردی خوزستان برگزار گردید.

وحید کماسی رئیس اداره مدیریت سواحل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با ارائه پاورپوینتی در خصوص مطالعات طرح ICZM، خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان در ایجاد هماهنگی میان دستگاه­های اجرایی استان، به اشتراک ­گذاری اطلاعات موجود و دریافت مجوزهای امنیتی در اجرای کار شدند.

 ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اهمیت طرح مذکور، انجام دقیق این مطالعات را گام مهمی در توسعه دریامحور و رونق مناطق ساحلی برشمردند و خواستار همکاری سایر دستگاه­های اجرایی استان جهت هم­افزایی برای پیشبرد موضوع شدند.

مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی خوزستان بر ضرورت تبادل اطلاعات و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه­های اجرایی استان تأکید نموده و اعلام نمودند که آن سازمان آمادگی جهت ایجاد هماهنگی میان دستگاه­های اجرایی، برگزاری جلسات به صورت منظم و مستمر را دارد.

نادر سلطان پور مدیر آبنگاری و امور جذر و مدی سازمان نقشه ­برداری کشور با اشاره به تغییرات ارتفاعی کم بخصوص در سواحل استان خوزستان عنوان نمودند که مقیاس نقشه­ برداری طرح باید با دقت تعیین گردد تا پاسخگوی نیاز مطالعات باشد.

مرتضی صدیقی معاون فنی و تولید اطلاعات مکانی سازمان نقشه­ برداری کشور نیز برای بررسی شرح خدمات، ارائه مشاوره و نظارت فنی در اجرای کار توسط آن سازمان اعلام آمادگی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *