دعوت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از آحاد مردم شریف استان وکارکنان دولت برای حضور پر شور در انتخابات مجلس دوازدهم

  • کد خبر: 6683
  • /
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - 6:02 ب.ظ
  • /
  • اخبار

دعوت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از آحاد مردم شریف استان وکارکنان دولت برای حضور پر شور در انتخابات مجلس دوازدهم.

مشارکت در انتخابات پیش شرط توسعه کشور

تمام مسئولیت های ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم تعیین می شوند و طی بیش از چهار دهه گذشته انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری بدون تاخیر برگزار گردید. رهبری معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران دومین کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان در 5 اسفند ماه سال جاری اراده ملت و ایمان اسلامی را رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی برشمردند و انتخابات را مظهر بروز اراده ملت دانستند. استان خوزستان با 18 نماینده در مجلس، جغرافیایی اثر گذار در سپهر سیاسی کشور و مجلس است. مشارکت مردم خوزستان به دلیل تنوع قومیتی و نقش آفرینی آنها در تاریخ ایران معاصر مورد توجه بوده و خواهد بود. گرچه مردم عزیزمان با معضلات اقتصادی نظیر بیکاری و تورم بالا دست و پنچه نرم می کنند ولی راه برون رفت از این مشکلات صرفا از طریق تشکیل مجلس قوی به عنوان نهاد قانون گذاری و نظارتی میسر خواهد بود و هیچ کشوری در دنیا بدون قانون گذاری و سرمایه اجتماعی نمی تواند مسیر توسعه را طی نماید.

از همه مردم شریف استان خوزستان و کارکنان خدوم دولت که به توسعه و سرافرازی ایران و خوزستان عزیز علاقمندند دعوت می شود در انتخابات مجلس دوازدهم حضور پر شوری داشته باشند.

                                                                                                             مهرداد نیکو

دهم اسفند ماه 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *